https://bazikoosh.com/wp-content/uploads/2021/02/ping-pong.jpg

بازی تلنگر سه مرحله ای یکی از بهترین گزینه ها برای مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه است؛ مخصوصاً اگر برای برنده بازی یک جایزه‌ ویژه نیز در نظر بگیرید.   ملزومات سه بطری آب معدنی برای هر بازیکن شش لیوان یک بار مصرف (مانند ویدیو) برای هر بازیکن توپ پینگ پنگ دستورالعمل مرحله اول: برای انجام...

بازی تلنگر سه مرحله ای یکی از بهترین گزینه ها برای مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه است؛ مخصوصاً اگر برای برنده بازی یک جایزه‌ ویژه نیز در نظر بگیرید.

 

ملزومات

  1. سه بطری آب معدنی برای هر بازیکن
  2. شش لیوان یک بار مصرف (مانند ویدیو) برای هر بازیکن
  3. توپ پینگ پنگ

دستورالعمل

مرحله اول: برای انجام بازی بازی تلنگر سه مرحله ای، سه بطری آب معدنی را که تا نصف از آب پر شده است روی میز قرار دهید. حالا بطری‌های آب را از سمت درب آن بگیرید و پرتاب کنید؛ به طوری که هنگام فرود، بطری به صورت ایستاده قرار گیرد.  زمانی می‌توانید به سراغ بطری بعدی بروید که بطری آب بایستد و نیفتد. حالا هر سه بطری را به همین ترتیب پرتاب کنید.

مرحله دوم: پس از ایستادن هر سه بطری لیوان‌های یک بار مصرف را که مانند تصویر کنار هم قرار گرفته اند لبه میز بگذارید. حالا با ضربه یا تلنگری به زیر لیوان‌ها سعی کنید آنها را روی بطری‌های آب معدنی قرار دهید.

مرحله سوم: پس از این مرحله به نوبت به پرتاب توپ می‌رسد! باید در فاصله دو تا سه متری میز بایستید و سعی کنید در هر لیوان یک‌بار مصرف یک توپ بیندازید.

مطمئنناً برنده بازی کسی است که بتواند زودتر هر سه مرحله را پشت سر بگذارد.

 

با کلیک بر روی اینجا ویدیوهای بیشتر را در صفحه اینستاگرام ما نیز ببینید.

مطالب مرتبط:

بازی بسکت پنگ

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

11 − 7 =