https://bazikoosh.com/wp-content/uploads/2021/01/tictactoepong.jpg

بازی‌ها هر چقدر ساده‌تر باشند، مخاطب بیشتری را جذب می‌کنند؛ هرچند شاید طرفداران سرسختی پیدا نکنند. ویژگی‌ بازی‌های دورهمی ساده، لزوماً نه یک رقابت جدی و اثرگذار، بلکه ایجاد یک خاطره خوش و وسیله ای برای شکستن یخ جمع است. البته ساده بودن به معنای آسان بودن هم نیست؛ چراکه بسته به مهارت‌ها و توانایی‌های...

بازی‌ها هر چقدر ساده‌تر باشند، مخاطب بیشتری را جذب می‌کنند؛ هرچند شاید طرفداران سرسختی پیدا نکنند. ویژگی‌ بازی‌های دورهمی ساده، لزوماً نه یک رقابت جدی و اثرگذار، بلکه ایجاد یک خاطره خوش و وسیله ای برای شکستن یخ جمع است. البته ساده بودن به معنای آسان بودن هم نیست؛ چراکه بسته به مهارت‌ها و توانایی‌های بازیکنان، بازی‌های ساده نیز می‌توانند دشوار و دشوارتر شوند. بازی دوز پنگ یکی از این بازی‌های ساده دورهمی است که اگر کمی به پینگ پنگ علاقه داشته باشید، قطعاً اوقات خوشی را برای شما و مهمانانتان فراهم می‌کند.

بازی دوزپنگ: ترکیب دوز و پینگ پنگ

ملزومات
  1. تعدادی توپ پینگ پنگ در دو رنگ
  2. نُه لیوان پر از آب پر
  3. سه میز کوچک یا  یک میز بزرگ
دستورالعمل

بازی دوز پنگ چنانکه از اسمش پیداست، ترکیبی است از بازی دوز و پینگ پنگ. بنابراین یک بازی دو طرفه و دو نفره است. پس اگر می‌خواهید آن را به صورت تیمی انجام دهید، هر بازیکن در هر نوبت، با یکی از بازیکنان رقیب مقابله می‌کند و پیروز بازی، یک امتیاز به مجموع امتیازات تیم خود اضافه می‌کند.

ابتدا به دو گروه تقسیم شوید و لیوان‌ها را در بین دو گروه با فاصله مساوی بر روی میز به شکل زمین دوز قرار دهید و پشت میز‌ها بایستید.

توپ‌های پینگ پنگ را اول به سمت میز پرتاب کنید؛ به گونه‌ای که بعد از برخورد توپ با میز، توپ بلند شود و به داخل لیوان‌های دوز بیفتد. هر کس زودتر ردیف دوز خود را کامل کند آن دست را برده و نفر بعدی تیم برای رقابت به پشت میز می‌رود.

با کلیک روی اینجا از صفحه اینستاگرام ما نیز دیدن کنید.

مطالب مرتبط:

بازی قلیارد

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

یک × 2 =