https://bazikoosh.com/wp-content/uploads/2021/06/s0tEAPh7JCmv6hUbfctP0trAPtnA7eVJ2C8l7rOX.jpeg_512X512X70.jpeg

بازی گلف را پدر جد بازی‌هایی همچون بیلیارد و بولینگ دانسته اند. با اینکه بازی بسیار مهیج و محبوبی است، ولی به دلیل اینکه به محوطه ی بسیار بزرگ چمنی و خالی از جمعیت نیاز دارد، تبدیل به یکی از لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین بازی‌های جهان شده است که معمولاً توده مردم با آن ارتباطی ندارند؛...

بازی گلف را پدر جد بازی‌هایی همچون بیلیارد و بولینگ دانسته اند. با اینکه بازی بسیار مهیج و محبوبی است، ولی به دلیل اینکه به محوطه ی بسیار بزرگ چمنی و خالی از جمعیت نیاز دارد، تبدیل به یکی از لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین بازی‌های جهان شده است که معمولاً توده مردم با آن ارتباطی ندارند؛ بلکه معمولاً شاهزاده ها، میلیاردرها و یا عاشقان خاص این بازی، سراغش می‌روند. با این حال می‌توان این بازی را به نوعی شبیه سازی کرد که بتوان آن را در محیط های کوچک و با هزینه کم نیز انجام داد. بازی گلف لیوانی یکی از انواع این شبیه‌سازی‌هاست.

 


مشخصات بازی

تعداد بازیکنان: انفرادی و چند نفره

رده سنی: +۸

مدت زمان: حدود ۱۰ دقیقه

وسایل مورد نیاز: توپ گلف یا پینگ پنگ، چند لیوان‌

هدف: افتادن توپ داخل لیوان‌ها

مکانیسم‌: نشانه‌گیری


 

 

انجام بازی گلف این بار به روش جدید: برای انجام بازی گلف لیوانی ، لیوان‌ها را ابتدا به صورت پنج ردیف سپس چهار، سه ، دو و یک بچینید. در فاصله‌ای مشخص بایستید و با هدف گیری سعی کنید توپ را به داخل تمام لیوان‌های رنگی بریزید و در نهایت توپ را به داخل لیوان اصلی که پشت تمام لیوان‌ها و به صورت اویز است بیندازید.
بازی‌های مشابه:
بازی دورهمی دوز پنگ
بازی دورهمی بسکت پنگ
تلنگر سه مرحله‌ای

 

با کلیک روی اینجا به اینستاگرام بازیکوش بپیوندید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

4 + 2 =