https://bazikoosh.com/wp-content/uploads/2020/04/مناقصه-1.jpg

در بازی دورهمی «مناقصه» بازیکن‌ها باید با اشاره و گفتن کلمات هر چه کمتر، کاری کنند تا هم‌تیمی‌شان پیش از تیم‌های دیگر اسم فیلم را حدس بزند!

معرفی بازی دورهمی مناقصه. در این بازی، بازیکن‌ها باید با اشاره و گفتن کلمات هر چه کمتر، کاری کنند تا هم‌تیمی‌شان قبل از تیم‌های دیگر اسم فیلم را حدس بزند! بهترین بازی برای علاقه‌مندان به فیلم.

وسایل مورد نیاز

  •  کارت‌ یا کاغذهایی که اسم فیلم‌ها روی آن نوشته شده باشد. در ادامه مطلب، یک فهرست از فیلم‌ها را نوشته‌ایم که می‌توانید برای شروع از همان‌ها استفاده کنید. ولی بعداً خودتان می‌توانید فهرست دلخواه خود رو بسازید.
  • زنگ.

دستورالعمل

به دو تیم تقسیم شوید و یک زنگ را روی میزی که همگی جلویش ایستاده‌اید قرار دهید. از هر تیم یک بازیکن برای راهنمایی درباره اسم فیلم انتخاب می‌شود. برای بازیکنان توضیح دهید که باید تلاش کنند تا بتوانند با استفاده از چند کلمۀ محدود، اسم فیلم را به هم‌تیمی‌های خود برسانند. هر بازیکن، اسم فیلم را می‌بیند و تعیین می‌کند که چند کلمه برای راهنمایی کردن تیمش نیاز دارد. هر کس پیشنهاد پایین‌ترین تعداد کلمه را بدهد، بازی را شروع می‌کند.

پس از هر تیم بخواهید که یک بازیکن را پشت میز بفرستید. هم‌زمان کارت‌ها را به هردو نشان دهید. مثلاً اگر فیلم «دربارۀ الی» باشد، ممکن است یک بازیکن دکمه زنگ را فشار دهد و بگوید «چهار» (یعنی مثلاً چهار کلمۀ «شمال، غرق شدن دختر»). اگر تیم دیگر بتواند با کلمات کمتری اسم فیلم را برساند، تعداد کلماتش را پیشنهاد می‌دهد. این کار ادامه پیدا می‌کند تا یک تیم کوتاه بیاید و اجازه دهد که بازیکن، کلماتش را ارائه کند.

حالا بازیکنی که مناقصه را برنده شده، کلماتش را به هم‌تیمی‌هایش ارائه می‌کند. مثلاً اگر پیشنهاد نهایی در مناقصه، عدد ۲ بوده باشد، ممکن است گفته شود: «فرهادی، شمال». تیم فقط یک فرصت برای حدس زدن دارد.
این کار را با دو بازیکن دیگر از هر تیم ادامه دهید تا اینکه هر بازیکن حداقل یک بار پشت زنگ قرار گرفته باشد یا تا وقتی که فهرست اسامی فیلم‌ها به پایان رسیده باشد.

 

 

بازی دورهمی مناقصه، بازی خانوادگی، پارتی گیم

کی برنده است؟

تیمی که در پایان بازی، بیشترین امتیاز را داشته باشد برنده است؛ هر حدس درست، یک امتیاز.

فهرست فیلم‌های پیشنهادی

  1. آژانش شیشه‌ای
  2. مومیایی شماره ۳
  3. ابد و یک روز
  4. مهمان مامان
  5. سن پطرزبورگ
  6. گذشته
  7. ماجرای نیمروز
  8. شیار ۱۴۳
  9. میخواهم زنده بمانم
  10. لیلی با من است
  11. از کرخه تا راین
  12. سنتوری
  13. جدایی نادر از سیمین
  14. طعم گیلاس
  15. میم مثل مادر
  16. نان عشق موتور هزار
  17. تگزاس

بازی دورهمی مناقصه را با دوستان خود امتحان کنید و تجربه خود را از احساساتتان با ما در میان بگذارید.😉

برای دیدن همین بازی در اینستاگرام، اینجا را کلیک کنید.

بازی بعد:

قاشق چوبی!

یک نظر

  • why web hosting

    ۰۶/۰۶/۱۴۰۰ در ساعت ۰۷:۴۰

    Excellent way of explaining, and good post to take information on the topic of my presentation focus, which
    i am going to present in college.

    پاسخ

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

دو × دو =