https://bazikoosh.com/wp-content/uploads/2020/12/کج-دار-مریز.jpg

همواره در چالش میان دقت و سرعت، یکی فدای دیگری می‌شود و اتفاقاً در اغلب کارها به هر دو نیاز داریم. انجام زیاد یک بازی به ما یاد می‌دهد که چگونه یک حرکت را با سریع‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن انجام دهیم. بازی کج دار و مریز یا بازی لیوان و دستمال کاغذی ازجمله بازی‌هایی...

همواره در چالش میان دقت و سرعت، یکی فدای دیگری می‌شود و اتفاقاً در اغلب کارها به هر دو نیاز داریم. انجام زیاد یک بازی به ما یاد می‌دهد که چگونه یک حرکت را با سریع‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن انجام دهیم. بازی کج دار و مریز یا بازی لیوان و دستمال کاغذی ازجمله بازی‌هایی است که حفظ تعادل مناسب میان دقت و سرعت، شرط اول پیروزی است.

 

ملزومات

  • دستمال کاغذی رولی (به تعداد شرکت‎کنندگان)
  • لیوان پر از آب (ترجیحاً جام یا لیوان پایه بلند)

دستورالعمل

برای اجرای بازی بازی دورهمی کج دار و مریز یک میز ناهارخوری بلند یا روی سطح اُپن آشپزخانه را خالی کنید؛ و بازیکنان همگی یک طرف میز بایستند. اکنون هر یک از بازیکنان، رول دستمال کاغذی خود را باز کند و روی انتهای آن، یک جام قرار دهد. حال همگی شروع به جمع کردن رول کنند؛ به گونه‌ای که لیوان را به سمت خود بکشند و لیوان سقوط نکند. بازیکنی که اول از همه بتواند با جمع کردن رول، لیوان پر از آب را به دست آورد، برنده است.

 

 

تقویت مهارت‌ها

  1. دقت و تمرکز حواس
  2. هماهنگی چشم و دست
  3. برقراری تعادل میان سرعت و دقت

برای دیدن بازی مشابه، اینجا را کلیک کنید.

برای دیدن همین بازی در صفحه اینستاگرام بازیکوش، اینجا را کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

14 − یازده =