اعیادبزرگسالانتیمیداخل خانهشادبازی دورهمی الکتریسیته

۱۳۹۹-۰۷-۱۴ ۹:۰۷به قلم بازیکوش0
https://bazikoosh.com/wp-content/uploads/2020/10/الکتریسیته.jpg

ولی ویژگی بارز الکتریسیته که اون رو با اکثر بازی‌های دورهمی دیگه متفاوت میکنه، ایجاد یک روح واحد در بین اعضای تیمه. هر بازیکن باید با دقت کامل، ذهنش رو به نفرات هم‌تیمی‌اش بسپاره و با همه وجود روی این رابطه متمرکز بشه تا بتونه به تیمش کمک کنه و...

بازی دورهمی الکتریسیته یا برق بازی برای افزایش دقت، تمرکز، سرعت انتقال و هماهنگی مغز و عضلات بسیار مفید است. همچنین اگر با جمع‌های بیشتر از ده نفر انجام شود، جذابیت و هیجان بالایی دارد.

 

 

ولی ویژگی بارز بازی الکتریسیته که آن‌را از اکثر بازی‌های دورهمی دیگر متفاوت می‌کند، ایجاد یک روح واحد در بین اعضای تیم است. هر بازیکن باید با دقت کامل، ذهنش را به نفرات هم‌تیمی‌اش بسپارد  و با همه وجود روی این رابطه متمرکز شود.  تا بتواند به تیمش کمک کند.در واقع بازی‌هایی از این دست، به بهترین شکل، «من» را تبدیل به «ما» می‌کند. نیازی که این روزها با وضعیت سخت جامعه، از همیشه مبرم‌تر شده.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ملزومات

  • تقریباً هیچی!

دستورالعمل

به دو گروه تقسیم شوید و یک‌نفر را به عنوان داور انتخاب کنید.

تمام هم تیمی‌ها دستان هم دیگر را باید بگیرند و از هر تیم یک نفر باید دستش را به دست داور بدهد؛ داور هر زمان که بخواهد برای هرکدام از تیم‌ها به آرامی دست نفر اول را می‌فشارد و نفر اول دست نفر بعدی خود را و این کار تا آخرین نفر ادامه پیدا می‌کند که شبیه به وصل کردن جریان برق یا الکتریسیته است و وقتی این جریان به نفر اخر برسد باید آن شیء را بردارد اگر داور هم زمان دست هر دو نفر را بفشارد برنده بازی تیمی است که زودتر جریان را بین خودشان منتقل کرده‌اند. بعد از چند دور بازی تیمی که بیشترین دفعات برداشتن شیء را داشته است برنده است.

* توجه اگر تیمی برای برداشتن شیء بدون اینکه داور به آنها جریان بدهد اقدام کند داور این نکته را گوش زد کرده و برنده آن دور تیم حریف است.

 

بازی دورهمی الکتریسیته
بازی دورهمی الکتریسیته

تقویت مهارت

  1. دقت
  2. تمرکز
  3. هماهنگی عصب و عضله
  4. روحیه کار تیمی

این بازی را با دوستان خود امتحان کنید و تجربه خود را از احساساتتان با ما در میان بگذارید.😉

با کلیک روی اینجا  این بازی را در صفحه اینستاگرام بازیکوش هم ببینید.

مطالب مرتبط:

مت اسلاید

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

4 × 1 =