پرتحرکخارجیسالنیشادکودکانمسابقهمهیجبازی شاد و جذاب مت اسلاید

۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۸:۰۷به قلم بازیکوش0
https://bazikoosh.com/wp-content/uploads/2020/10/مت-اسلاید.jpg

این بازی هم، یک بازی گروهی از همین نوع است که در عین تفریحی بودن، ورزشی و رقابتی است. نوآوری و خلاقیت بازیکن‌ها برای نحوه سرُ دادن ...

بازی‌های امدادی، از بهترین انواع بازی‌های تیمی هستند که در عین رقابتی بودن، همکاری گروهی را به بهترین شکل تقویت می‌کنند. بازیکن‌های هم‌تیمی باید هر طور هست، ضعف هم‌تیمی ‌خود را جبران کنند و فرصتی برای گله‌گزاری و سرکوفت زدن نیست. سرعت، هیجان و تلاش جمعی از ویژگی‌های خوب این بازی‌هاست.
این بازی هم، یک بازی گروهی از همین نوع است که در عین تفریحی بودن، ورزشی و رقابتی است. نوآوری و خلاقیت بازیکن‌ها برای نحوه سرُ دادن مت، از جنبه‌های مهم بازی است و بازیکنان حین بازی به صورت تجربی، بهترین روش را برای این کار پیدا می‌کنند.

 

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای بازی مت اسلاید چی لازم داریم؟

فقط یک مت یا تشک برای سُر خوردن.

این مت‌ها معمولاً توی سالن‌های ورزشی پیدا میشه. طبیعتاً بازی رو هم باید توی همین سالن‌ها انجام داد.

اما اگر قصد دارید بازی رو مثلاً توی پارکینگ یا لابی آپارتمان یا سالن‌های دیگه انجام بدید، می‌تونید از مت‌های مخصوص نرمش روزانه یا یوگا که توی فروشگاه‌های لوازم ورزشی فروخته میشه، استفاده کنید.

 

چطوری مت اسلاید بازی کنیم؟

به دو تیم تقسیم شوید و خطی را برای شروع بازی انتخاب کنید که همه تیم‌ها به صف پشت خط بایستند. بازیکن شروع کننده باید به سمت مت بدود و روی آن شیرجه زند و تا جایی که می‌تواند مت را روی زمین سُر دهد. هرچه سرعت هنگام دویدن بیشتر باشد مت بیشتر سُر می‌خورد.

تمام بازیکنان تیم به همین شکل سعی می‌کنند تا بتوانند مت را به خط پایان برسانند.

اولین تیمی که مت را به خط پایان برساند برنده بازی است.

تقویت مهارت‌ها

  1. سرعت عمل
  2. هماهنگی عصب و عضله
  3. روحیه کار تیمی

 

 

با کلیک روی اینجا این بازی را در صفحه اینستاگرام بازیکوش ببینید.

مطالب مرتبط:

بازی دوز امدادی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

یک × 5 =