اسکربلطرفداران اسکربل

۱۳۹۹-۰۷-۲۷ ۱۰:۰۷به قلم بازیکوش0
https://bazikoosh.com/wp-content/uploads/2020/10/طرفداران-اسکربل.jpg

در میان سلبریتی‌های بزرگ جهان، از باراک اوباما و هیلاری کلینتون گرفته تا لورن کوشیلنی و تیلورسویفت اسکربل طرفداران پرشماری دارد. دراین مطلب به مرور به معرفی برخی از معروف‌ترین این چهره‌های بین‌المللی می‌پردازیم.   تیلور سویفت تیلور سویفت اسکربل را بسیار حرفه‌ای پیگیری می‌کند و از طرفداران پروپاقرص این بازی است. او حتی وقتی...

در میان سلبریتی‌های بزرگ جهان، از باراک اوباما و هیلاری کلینتون گرفته تا لورن کوشیلنی و تیلورسویفت اسکربل طرفداران پرشماری دارد. دراین مطلب به مرور به معرفی برخی از معروف‌ترین این چهره‌های بین‌المللی می‌پردازیم.

 

تیلور سویفت

تیلور سویفت اسکربل را بسیار حرفه‌ای پیگیری می‌کند و از طرفداران پروپاقرص این بازی است. او حتی وقتی به تور ‌موسیقی می‌رود، اسکربل را با خود می‌برد و با افراد گروه بازی می‌کند. سویفت گاهی درباره بازی‌های خود توئیت می‌زند. این یکی از توئیت‌های او درباره اسکربل است:

«بسیار عجیب است که هر وقت به کسی می‌گویم بیا اسکربل بزنیم، ناگهان سرش شلوغ می‌شود».

طرفداران اسکربل: تیلور سویفت اسکربل

لورن کوشیلنی

علاوه بر تیلور سویفت اسکربل در میان قهرمانان ورزشی نیز پرطرفدار است. یکی از طرفداران ورزشکار این بازی، لورن کوشیلنی کاپیتان تیم آرسنال است. او در مصاحبه با ESPN می‌گوید:

«هم‌تیمی‌های جوانم بیشتر از من در دنیای تکنولوژی هستند و از آن استفاده می‌کنند. من توئیت نمی‌کنم و دیگران فکر می‌کنند من شبیه پدربزرگ‌ها شده‌ام. اما من علاقه زیادی به بازی اسکربل دارم. من این بازی را با خانواده انجام می‌دهم و این موجب آرامش من می‌شود». این بازی رقابتی است و من سعی می‌کنم برنده شوم و در آن پیشرفت کنم. در طول یورو ۲۰۱۶ دفعات زیادی با اولیویه ژیرو، لوریس و بقیه هم‌تیمی‌هایم اسکربل بازی کردم. این بازی بسیاربیشتر از بازی‌های کامپیوتری ما را خوشحال کرد.

طرفداران اسکربل: لورن کوشیلنی

ریچارد نیکسون

اسکربل در میان سیاستمداران امریکا بسیار محبوب است و این اصلاً عجیب نیست؛ چراکه یکی از رموز موفقیت در سیاست، خطابه و تسلط بر زبان است و معمولاً سیاستمداران موفق، جزو برترین خطیبان در رشته خود هستند. در این میان می‌توان به رؤسای جمهور امریکا اشاره کرد و از معروف ‌ترین آنان، رئیس‌جمهور اسبق امریکا ریچارد نیکسون است.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، هرچند بیل و هیلاری کلینتون هم گهگاه اسکربل بازی می‌کردند، ولی ریچارد نیکسون رئیس‌جمهوری بود که مرتباً در کاخ سفید اسکربل بازی می‌کرد.

طرفداران اسکربل: ریچارد نیکسون

با کلیک روی اینجا  می‌توانید پست مربوط به طرفداران اسکربل را در صفحه اینستاگرام ما نیز ببینید.

همچنین برای خواندن مطلبی درباره بزرگترین قهرمانان اسکربل می‌توانید روی اینجا کلیک کنید.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

دوازده − 4 =