https://bazikoosh.com/wp-content/uploads/2021/01/pong.jpg

بازی بسیار ساده است. کافی است توپ را از فاصله بالا بر روی میز رها کنید و با هر بار زمین خوردن توپ و بالا رفتن آن، یک بار دست خود را از زیر آن رد کنید، بدون آنکه دستتان به توپ بخورد. به تعداد دفعاتی که دستتان را از زیر توپ رد می‌کنید، یک امتیاز می گیرید.

چالش دست و توپ یکی از بازی‌های بسیار سبک، ساده و در عین حال رقابتی و سرعتی است. این چالش از این نظر که به امکانات خاصی نیاز ندارد و نیازمند تمرکز بالا و سرعت عمل است، می‌تواند یک گزینه محبوب برای مهمانی‌های دورهمی باشد.

ملزومات

  1. فقط یک توپ پینگ پنگ!

دستورالعمل

چالش دست و توپ بسیار ساده است: کافی است توپ را از فاصله بالا بر روی میز رها کنید و با هر بار زمین خوردن توپ و بالا رفتن آن، یک بار دست خود را از زیر آن رد کنید، بدون آنکه دستتان به توپ بخورد. به تعداد دفعاتی که دستتان را از زیر توپ رد می‌کنید، یک امتیاز می گیرید.

طبیعتاً بازیکنی که بیشترین امتیاز را داشته باشد، برنده بازی است.

نکات مهم بازی

  • برای اجرای عدالت، توپ‌ها همگی باید از یک نقطه و با فشار مساوی به پایین رها شوند؛ بنابراین بهتر است جایگاهی را برای رها کردن توپ مشخص کنید.
  • با توجه به اینکه ممکن است شمارش در حین چالش دقیق نباشد، بهتر است با یک دوربین ساده مثل دوربین موبایل، از کل صحنه چالش‌ها فیلم گرفته شود.
  • چالش دست و توپ به صورت تک نفره، برای افزایش رکورد شخصی انجام می‌شود
  • در حالت تک‌نفره می‌توان با فیلم گرفتن از بازی، ویدیو را در شبکه‌های مجازی بارگذاری کرد و آن را برای رسیدن به بهترین رکورد به صورت آنلاین ادامه داد.

 

 

با کلیک بر روی اینجا به صفه اینستاگرام ما بپیوندید.

مطالب مرتبط:

نبرد بادکنکی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

دوازده − 5 =